torstai 9. tammikuuta 2014

Olen elossa!

Hyvää Uutta Vuotta :) !

Paljon kaikkea kirjotettavaa. En oo jaksanut päivitellä monestakaan syystä, mut yks on ollu että en jaksa lataa kuvia koneelle.. (Joo, tiedän miten hyyvä syy tää on!) Kerroin tämän syyn mun pienimmälle siskolle joka kertoi, että Annika...Skydrive on olemassa, ja sinne menee sun kännykän kuvat AUTOMAATTISESTI.

Maailmani mullistui. KÄTEVÄÄ!!!! Terveisin: vihaan kuvien siirtämistä koneelle.

Eli ei enää tekosyitä olla päivittämättä?
Toinen (teko)syy miks en oo muka voinu päivittää on ollut, että ei olis ollut mitään kerrottavaa koska ennoo voinu treenaa. Mut tää kaatuu miljoonaan (no ei nyt ihan) reseptiin joista (samainen)sisko on mulle kerta toisensa jälkeen kommentoinu: KIRJOTA SUN BLOGIIIN!!

Tässä mä nyt sit olen. Ja kirjoitan.
Treenitaukoon on varmaan monia syitä ja tekosyitä. Pari oikeeta syytä on ollu kaks vammasta flunssaa jotka vaivas ennen jouluu ja uuden vuoden jälkeen. Siinä välissä nyrjäytin mun nilkkani myös. Sen saman jalan nilkan joka on kipee aina vai? Joo. Just sen. Mut hei, sehän on kiva! Se jalka on nyt kipee. Silleen että tänään ku meen terapiaan on pakko ottaa kepit. ARGH!

Tekosyihin lukeutuu laiskuus ja kaikki sen ympärille keksityt syyt. Ne mun mielestä kulkee käsikädessä tän joulukuisen suklaadietin kanssa. Tiiättekö sen "yksi suklaarasia päivässä pitää tohtorin loitolla"- dietin? Joo. En mäkää. Päättelin itsekseni että nää mun flunssat ja muut ahdistusoireet liittyy mm. paskaan ruokavalioon ja epäsäännölliseen ruokarytmiin. Sen takia:

IM BACK! Mulle pyhät ja erikoispäivät ja joulut ja kaikki tommoset juhlimiset ei oo helppoi. Mun sisällä asuu megamörssärisuklaahirviöläskiannika, joka vois elää syödäkseen. Semmosen mörön ku herättää vahingos (tai tahallaan), ei oo nii helppoo laittaa sitä nukkumaan! Nyt kuitenki oon herätelly sitä fittiä Annikaa sieltä mörssärin takaa. Uus valmennuski on tossa ihan nurkan takana, ja en ajatellu mörssätä menemään sinne 22.1 asti. Vois muuten olla aika karut lähtölukemat.

Tänään heräsin joogaamaan, joka päätty kyllä vaan venyttelyyn, mut who cares! Heräsin ja aloitin päivän aktiivisesti :)

Eilen tein food preppii. Siitä olin niin ylpee.

muistutuksena itselle ja teille, kyllä mä oon jotain saavuttanutkin! 

Siitä sait mörssäri, täältä mä nousen!

Palaan linjoille reseptien kera ainakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti